Zde snadno vyřešíte svůj dotaz
Při řešení problému zde naleznete nabídku připravených odpovědí a pomocné aplikace ↓
Stav objednávky a faktura
Pokud potřebujete vytištěnou fakturu přiloženou k zásilce, prosím předem nás informujte v poznámce při nákupu. Jinak fakturu najdete ke stažení v emailu o dokončení objednávky (nikoli přijetí objednávky). Pokud u nás máte zavedený zákaznický účet i tam po rozkliknutí objednávky fakturu najdete. Informace o možnostech fakturací a plateb uvádíme ZDE. Pokud potřebujete upravit již vytvořenou fakturu, prosím kontaktujte nás. Pokud to zákon umožňuje rádi to pro Vás uděláme.
Po zadání potřebných údajů níže také získáte celkový přehled o stavu objednávky včetně faktury. Zde dále uvádíme informace o datumu, přijetí, čase balení a předání přepravci. Od přepravce jsou tu dále informace jako číslo balíku a základní info k doručení. Případně je nabízen proklik na trasování zásilky.
Návody k použití
Ke každému produktu, kde to zákon vyžaduje zasíláme tištěný návod v českém jazyce. K výrobkům Fuxtec se návody přidávají zde v ČR. Mohou tedy být v jiném místě než návod německý. Je prakticky nemožné, aby návod k produktu vložený nebyl. Vždy prosím překontrolujte celý obal výrobku. Návod může být v přeložení karonu, zvláště v případě, pokud balík otevřete obráceně (dnem nahoru). Návody Fuxtec ve formátu PDF neposkytujeme. V minulosti byl takový návod zneužit spolu s výrobky z šedého dovozu, což je nepřípustné. Pokud jste našim zákazníkem, stačí zaslat doklad o nákupu a návod Vám rádi znovu rádi odešleme, pouze za poštovné. Výrobce české návody k výrobkům nepřikládá.
Dotaz k produktu
U každého produktu naleznete ve spodní části tlačítko Dotaz. Po stisknutí tlačítka se Vám zobrazí formulář, kam můžete položit Váši otázku. Dorazí k nám neprodleně jako emailová zpráva a přesně budeme vědět u jakého produktu byl vložen. Do formuláře je možné vložit také přílohu. Zvažte prosím, zda se dotaz hodí do emailu. Zvláště při technickém problému je ideání pohovořit přímo s technikem. V pracovní době 9.00 - 16.30 je Vám k dispozici na telefonu: +420773033119. Pokud je zrovna linka vytížená, opakujte volání později.
Vyhledejte si stroj:
Poradna:
Rozdíly vozíčků Bollerwagen
Často se ptáte na rozdíly FUXTEC Bollerwagen. Odpovědi naleznete ve srovnávací tabulce ZDE.
Rozdíly křovinořezů MS PS
Často se nás ptáte, jaký je vlastně rozdíl v křovinořezech řady MS a PS. Odpovědi naleznete ZDE.
Nemůžu nastartovat křovinořez
Zkontrolujte nejčastější příčiny závad předtím, než kontaktujete servis. Prohlédněte, zda jsou u vašeho produktu videa startu stroje a přesvěčte se, že startujete obdobným způsobem. Prostudujte návod k použití - startování a údržbu stroje.
Problém se startováním můžete odstranit i kvalitou benzínu - používejte pouze čerstvé palivo, nebo směs. Vyčistěte vzduchový filtr. Překontrolujte hadičky na přívodu benzínu. I malá trhlinka přisaje vzduch a křovinořez nenastartuje, nebo po chvilce motor zhasne. Jak vypadají nejčastěji hadičky pro 2T zjistíte ZDE. Na stránce je také PDF s jejich popisem. Vyčistěte přitom palivový filtr. Ujistěte se, že mezi elektrodami svíčky je správná vzdálenost, jestli svíčka hází jiskru. Zapalovací svíčku vysušte, vyčistěte nebo vyměňte za novou. Překontrolujte připojovací konektory od rukojeti pod vzduchovým filtrem. Pokud nic nepomůže promluvte o závadě s technikem: +420773033119
Mám krátký bovden na PS 152/162
Pokud se Vám zdá, že bovden pro ovládání plynu u PS152/162, je krátký nebo, že se Vám stroj špatně ovládá či drží - je problém v chybně namontované rukojeti (uchycení v jíném místě trubice). Jak by to mělo vypadat uvidíte ZDE
Výměna struny u křovinořezu
Pokud budete mít problém s výměnou struny podívejte se na naše videa: ZDE.
Rozebrat lze také hlavička Fuxtec EASY-FIT. I když to není pro provoz nutné. Na hlavičce naleznete (viz obrázek) dva protilehlé zobáčky. Ty je třeba souměrně zatlačit směrem ke středu. Celé horní víčko pak vysunete. Poznamenejte si, jak jsou komponenty v útrobách uložené. Pokud by nebyla hlava zpětně smontována správně, může to ovlivnit uvolňování a aretaci struny.
Podívejte se také na náš fotonávod montáž žacího nože a žací hlavy na úhlový převod. Zde najdete přesnou skladbu podložek a jejich užití.
Náhradní díly a servis
Poskytujeme maximálně profesionální služby, ke kterým patří i zajištění odborného servisu všech nakoupených produktů FUXTEC ®. Váš stroj opravíme jak v rámci záruky, tak i po skončení záruční lhůty. Technici vyškolení přímo v centrále Fuxtec v Německu, Vám odborně poradí nebo opraví či seřídí, vše co bude třeba. Samozřejmostí jsou také náhradní díly na všechny produkty FUXTEC ®. V případě potřeby náhradního dílu nás prosím kontaktujte formulářem níže. Připravíme Vám soukromé odkazy pro nákup náhradního dílu nebo individuální nabídku. V případě závady nejprve zavolejte +420773033119, je Vám k dispozici proškolený technik. Stroj si připravte k sobě a následujte otázek technika. Adresa autorizovaného servisu FUXTEC® pro ČR i SR: Nádražní 906, 264 01 Sedlčany, tel: +420773033119. Další informace získáte na stránce servis ZDE. Na vybrané stroje můžete nyní využít akce: servisní prohlídky ZDARMA.
Poptávka náhradního dílu:
Vrácení zboží, reklamace
Vrácení zboží: ideálním postupem vrácení zboží do 14 dní od doručení, je vyplnění připraveného formuláře a jeho zaslání na email: info@fuxtec.cz. Oprávněnost vrácení Vám následně potvrdíme. Ve formuláři je uvedena adresa, kam vrácené zboží zašlete. Pokud formulář vložíte také do balíku, výrazně to urychlí proces vrácení. Taková zásilka se následně již nepáruje s emailem a začne rovnou probíhat proces vypořádání. Uveďte také číslo účtu, kam můžeme vrátit peníze. Pokud formulář do zásilky nepřidáte, vždy je nutné zásilku označit tak, aby bylo patrné, že se jedná o vrácení zboží a ke které objednávce se proces vztahuje. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu. Chraňte také obal výrobku. Doporučení přepravci: Menší a běžné zásilky DPD, Velké zásilky Toptrans
Reklamace: Ideálním postupem reklamace je probrat závadu s technikem na tel: +420773033119. Po jeho posouzení závady je vždy situace jasnější. Je možné, že Vás požádá o další informace, fotografie a podobně. Zváží dále nejlepší řešení situace a navrhne řešení. Ve většině případů stroje do servisu nemusí, jedná se pouze o chybnou montáž, nebo užití. Jako dovozce Fuxtec Vám poradíme i v případě, pokud jste stroj nakoupili u jiného prodejce například Mall.cz. V rámci právní záruky ale nese odpovědnost vždy konečný prodejce, na kterého se obracejte.
Adresa autorizovaného servisu FUXTEC® pro ČR i SR: Nádražní 906, 264 01 Sedlčany, tel: +420773033119. Stroje zasílejte bez provozních kapalin, aby nedošlo k poškození dalších zásilek. Ke každé reklamaci popis závad a doklad o nákupu. Vložení těchto dokumentů do balíku, výrazně proces urychlí. Doporučení přepravci: Menší a běžné zásilky DPD, Velké zásilky Toptrans Další informace získáte na stránce servis ZDE.
Rychlé odkazy do obchodních podmínek:
Doprava zboží / platba
Na této stránce naleznete informace o probíhajících akcích na dopravném, informace o přepravních společnostech, osobním vyzvednutí, dodacích lhůtách i možnostech placení. Dále například o prodeji bez DPH na Slovensko či diplomatickém prodeji.
Nejde zvolit DPD ParcelShop
Velké, nebo těžké zásilky se buďto nevejdou do automatických boxů, nebo je z těchto důvodů konečná výdejna nepřijme. Z tohoto důvody se někdy v pokladně možnost odeslání do ParcelShopu nezobrazuje.
Platba převodem - nezaplaceno
Zobrazuje se vám, že vaše objednávka stále není zaplacena převodem, nebo vás urgujeme SMS. Pokud jste platbu převodem již provedli, překontrolujte zda byl vložen var. symbol. Naše systémy přesně dodržují hlídání tohoto pole a pokud se nerovná číslu objednávky, je tato vedena stále jako neuhrazená. Pokud chcete objednávku zrušit, prosím informujte nás. Jinak pro vás držíme zboží 14 dní od vytvoření objednávky a pro ostatní zákazníky to může být nevýhodné. Po 14 dnech ja neuhrazená objednávka automaticky stornována.
Nepovedla se platba přes GOPAY
Nezoufejte, platební brána se Vás bude snažit znovu kontaktovat, pro dokončení platby. Pokud se to nedaří informujte nás, platbu Vám rádi ručně změníme na jinou úhradu. Dle problému, který na GOPAY vznkl je někdy dostupné ihned po přesměrování zpět k nám i tlačítko změnit platbu.
Obecný formulář
FUXTEC Zahradní technika
Provozní doba: Po-Pá: 9.00 - 16.30
(Ve státní svátky ČR se může lišit)
Nádražní 906, 264 01 Sedlčany Více o firmě